SUNDAY

Blev inget plugg varken igår eller idag.. Kanske inte så förvånansvärt men har nästan en vecka på mig med alla tre sakerna så det löser sig.
Hade en riktigt mysig helg, tog det lugnt och gjorde egentlingen ingenting alls. Jag har fortfarande riktigt ont i halsen och rethosta så får se om jag åker till skolan imorgon eller inte, förmdoligen blir det en pluggdag hemma istället men vi får se hur jag mår helt enkelt. 
 
Idag hade jag som vanligt träning med mina tjejer och killar i 9-12, var en bra träning och vi hann köra igenom både fristående, tumbling och trampett, så det känns skönt!
Var även bra fokus ifrån dom flesta och jag tycker vi känns ganska redo inför tävling och uppvisningen.
På lördag är det läger som gäller och det ska bli så himla mysigt, kommer även bli ganska tuff träning för dom då dom ska träna i ca 3 timmar innan vi äter och leker osv.
Vi har i alla fall en massa mysigheter planerade och jag hoppas verkligen dom tycker det ska bli lika kul som vi ledare gör!
 
 
Har inga bilder på min skoldator så var tvungen att välja från arkivet på instagram, därför får ni två bilder på min gamla gympatrupp RM-truppen. Andra familjen!
 



Kom ihåg mig?