TVÅTUSENFJORTON

Beskriv året med tre ord.
Svar: sorgligt, tråkigt, nytt. 

Bästa köpet?
Svar: Yogapants från VS, såå sköna

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Svar: väldigt många men framförallt dessa;svett, wicked wonderland, salsa tequila och levelståget

Vem har du umgåtts med mest?
Svar:
Amanda och Julia

Vad var din största tabbe 2014?
Svar: Denna var svår.. Kanske att jag inte sökte till skolan jag tänkte söka till

 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Svar: Nej

 

Vart reste du under 2014?
Svar: Alanya, Stockholm, Göteborg m.m 
 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Att jag fått bli ledare åt äldre gymnaster, att jag fick en hund och att jag började på en ny skola i en klass där jag inte kände någon

Har du blivit bättre på något?
Svar: Har nog utvecklats rätt mycket som gympaledare  

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Allt i princip, men att Micke dog var det sämsta

 

Vad var extra bra?
Svar: Att jag fick bli ledare åt mina nuvarande gymnaster

 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: ja alla i min klass

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
Svar: Jag sjöng på en begravning som tyvärr var min bonuspappas

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: När mina gymnaster tog silver på deras första tävling 

 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Svar: Att alla gymnaster utvecklats så otroligt mycket

Vem saknade du?
Svar: Micke såklart, sen vet jag inte så många fler

De bästa nya människorna du träffade?
Svar: Hanna och Gabbi

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Ta tag i mig själv och mitt mående 

Mest stolt över 2014?
Svar: Mina gymnaster 

Högsta önskan just nu?
Svar: Att ta studenten och flytta till Usa

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Svar: 2014 har varit så dåligt så det kan inte bli sämre i alla fall

 

Vad kommer du sakna från 2014?
Svar: ingenting tror jag

 
Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Mat

Finns det någonting du ångrar med 2014?
Svar: Mycket

Blev du kär i år?
Svar: Nej

 

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
Svar: 16 juni
 

Största misstaget?
Svar: Vet faktiskt inte

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Svar: stay strong

 

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?
Svar: 
Ja, en pojkvän skulle väll vara mysigt

Hur tror du 2015 kommer bli?
Svar: Det vet jag inte, jag hoppas att det kommer bli bra. 

 

Vilka förändringar kommer du göra inför 2015?
Svar: Jag ska fokusera på min hälsa, jag ska äta bättre och träna mer. 
 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Svar: Vi var hos mig först och åt pizza och drack drinkar sen åkte vi på en fest

 




Kom ihåg mig?