FRAMME!!

Efter att vi kommit till Arlanda och checkat in min väska var det dags att säga hejdå till mamma. Blev en hel del tårar och även en massa kramar, usch vad jag kommer sakna henne dessa tre veckor!
När jag sedan kommit på planet visade det sig att det skulle bli över en timme försenat, satt och pratade FaceTime med mamma under tiden jag väntade, sen lyfte vi äntligen.
Jag var väldigt nervös men som tur var hamnade jag bredvid en jätte trevlig svensk man som lugnade mig jätte mycket!!
Efter lite mer än 9 timmar i luften var jag äntligen framme och där mötte min mormors syster mig, det är även henne jag bor hos nu.
Tyvärr mådde jag jätte dåligt när jag kom fram till huset och spydde flera gånger innan jag somnade och sov i 14h, det var väldigt välbehövligt!
Idag mår jag bra, vi har varit på stan och jag fick med mig en sport-bh och ett par shorts.
En god lunch och en tur till mataffären senare var vi hemma igen.
Ikväll runt 18 ska vi åka till flygplatsen och hämta min kusin Oliver som ska vara här i Chicago med mig i lite över en vecka!
Har inte så mycket mer att skriva nu utan jag skriver igen när jag har något mer att berätta.
Hoppas vädret är bra där hemma, här är det nämligen ca 16'C och molnigt.. 



Kom ihåg mig?