SPORTLOV

Äntligen sportlov, sån himla lättnad att slippa skolan ett tag och få va ledig. Sjävla sportlovet kommer spenderas hemma i Sandviken/Gävle, men om exakt en vecka sticker vi till Thailand i 2.5 vecka, längtar så SJUKT mycket!!😍

I fredags skulle jag och Julia haft myskväll men bestämde oss spontant för att följa med Hanna, Alwa, Alva, Rebecca, Tilda, Ebba och Fanny på fest. Så vi fixade oss rätt så fort och åkte sedan in till Alwa för att förfesta lite. Efter det åkte vi vidare, hade faktiskt en jätte kul kväll!!

(Älskar den här bilden hahaha)

Igår var det träning 09.00 som gällde, efter det åkte jag hem och väckte Julia. Vi beställde pizza och bara tog det lugnt. Vid fem åkte jag sedan in till Gävle för myskväll med Hanna, Ebba och Kajsa, vi kollade mello, dippade och pratade en massa. Åkte därifrån vid 12 och var hemma runt 1 eftersom bussarna såklart inte matchade. Sandviken<3

Idag är det träning med trupp 3&4 mellan 17-19 och sen egen träning 19-20.30, innan dess ska jag nog bara slappa framför tv'n.

(Random stillbild i min 1.5 på torsdagens träning)





Kom ihåg mig?