GYM

Hej på er!
Länge sen nu..
Idag har jag i alla fall varit i skolan som vanligt, lite surt att läraren ej kom första lektion vilket innebar att vi kunde haft sovmorgon.
Efter skolan åkte jag hem och åt mellis innan jag åkte till gymmet med Matilda för att köra mage och rygg men slutade som vanligt med lite rumpövningar också. Sprang sedan 15 minuter innan vi tog en promenad hem. Så skönt att jag har kommit igång med träningen igen. Är såå peppad på att få tillbaka konditionen och bygga muskler, speciellt nu när jag inte längre tränar gympa och får muskler utav det!
Har även slutat ätit godis/chips och dricka läsk med undantag då jag är på t.ex. fest. Känns riktigt bra, hoppas den här känslan håller i sig.
Just nu har jag precis satt mig ner för att äta middag samt kolla på svenska hollywoodfruar.






Kom ihåg mig?