22 SNABBA FRÅGOR

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Ingen aning

2. Vilken var den senaste filmen du såg? - If i stay

3. Hur uppvaktar man dig? - Vet inte riktigt, men älskar överraskningar 

24. Hur lång är du? - 163 cm ungefär

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Ligga på en strand i Thailand, endast 108 dagar kvar

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Köpa nytt träningslinne + sportbh, barngympa och städa rummet

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Långt mörkblondt hår, solbränd, fint leende med vita tänder, vältränad och fast kropp med konturer av magrutor och snygg rumpa

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Beyoncé

9. Har du kysst en kompis? - Ja

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja

11. Den du senast sov över hos - Anna

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Använder inte facebook längre

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? Använder somsagt inte det så tror bilden är ca 2 år gammal

14. Vad väljer du, godis eller chips? Chips

15.Har du instagram? - ja, annabejmar heter jag där

16. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Twilight

17. Kan man vara vän med sitt ex? - Inte på en gång, men efter några månader kan man säkert det

18. Din absolut sämsta egenskap? - Är ganska dryg, vilket jag vet att även många andra stör sig på

19. Din bästa egenskap? - Jag är ärlig och nästan alltid glad

20. En låt du är beroende av? - Ingen just nu faktiskt

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "Nej tycker det är en bra,tycker inte om att göra saker jag inte kan och inte är bra på från början haha"

22. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? - En båt så jag kan åka därifrån.




Kom ihåg mig?