Sjukgymnast!

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var och tränade och sen orkade jag helt enkelt inte!
Men jag kan berätta lite snabbt om träningen det var andra träninge och första trampett träningen för terminen.
Vi körde trampett till gropen men med en tjockmatta och hård landnig på det, för att göra det mindre komplicerat vi körde trampett til hård landning. När jag skulle köra en vanlig gruperad volt hade jag alldeles för mycket fart så jag landar inte på fötterna utan fortsätter till mage och knäcker till nacken. Just då gjorde det inte super ont men det gjorde ont sen gick jag hem och åt kolla på tv och sov. När jag vaknade imorse hade jag jätte ont i nacken och nu gör det jätte ont att vrida på huvudet osv.
Men iallfall, som ni ser på rubriken var jag hos en sjukgymnast och kollade mina hälar. Det visade sig vara ett ganska allvarligt fel, men det går att fixa. Så det var tur att vi fick reda på det nu, annars hade mina knän kunnat kolapsa. Själva felet sitter igentligen inte i hälarna utan i knäna.
Kollade även nacken eftersom jag ändå var där och det var typ en sträckning i en muskel så det kommer försvinna om ett tag, sköönt!
Vill ni veta mer får ni kommentera, annars var väll det allt!¨
Just nu sitter jag och kollar på robinson och skriver med lite olika men vi hörs imorgon, då vi även har skolfottografering INTE kul.


Ingen bild*



Kom ihåg mig?