Sitter med bästavän!

Hej allihopa!
Jag vet att jag bloggar med ojämna mellanrum nu för tiden men det är så mycket med skolan träningar kompisar osv Hoppas det är ok? Jag ska försöka blogga mer men jag bloggar när jag hinner! Sitter iaf här i skolan med bästavän och hon gör muffins åp mobilen tilll mig, tack :) Vi börjar snart tror jag, jag vet inte riktigt när jag frågar julia om hon kan kolla fast jag skriver det: Julia jag vet att du läser det här kan du kolla på schemat Julia som har koll på precis allt svarar utan att ens kolla, hon är bäst! Ni som läser det här tycker kanske det är konstigt för jag säger att typ alla mina kompisar är mina bästisar, så är det inte det är bara det att jag har mer än en bästis!
Idag ska jag va med Julia ich förmodligen kommer vi baka (som vanligt) riktiga gottegrisar vi, men vi får se.
Jag slänger in ett "dagen's citat" i slutet av inlägget också.
UPDATE YOU LATER Puss♥





Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck.





Kom ihåg mig?