No life, bara för att jag har tråkigt.

97 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Anna Amanda Kristin Bejmar
2. Exakt ålder? - 12 år och typ 11 månader
3. Vart bor du? - floda
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa, bror, syster tre katter och en kanin-
5. Husdjur? - Tre katter och en kanin
6. Färg på ditt hus? - Gult 
7. När är du född? -  20 oktober 1998
8. Klass? - 9an
9. Vilket år tar du studenten? - vetinte, orkar inte räkna :(
10. Något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - Ingen aning.
13. Duschat idag? - aa
14. Kramat någon idag? - ja
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - mat?
17. Dagens klädsel? -  mjukis byxor, linne tjocktröja och underkläder
19. Dagens sötnos? - Julia
20. Dagens roligaste? - Typ när jag blev jätte nervös osv orkar inte berätta.
21. Har du många vänner? - jag har så det räcker
22. Hur många har du kysst? - Ingen aning!
23. Vem kramade du senast? - Julia
25. Hur många har varit otrogna med dig? - 0
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Jag kommer inte ihåg
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jag orkar inte kolla, lat!

FAVORIT:
31. Film? - twilight!! <3
32. Låt? - Massa olika!
33. Mat? - Scampi räkor eller nått likannde tror jag!
34. Dryck? - Jag vet inte!
37. Stad? - Newyork / Hollywood!
38. Land? - Usa!
39. Ämne i skolan? - Hemkunskap, engelska, idrott och musik (Y)
40. År? - 1998 såklart?!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Min låtsas moster, ääällllssskkaaarrr henne!
42. Personen du kysste? - haha jag vet inte.
43. Gången du spydde? - minns inte
44. Gången du grät? - hmm, Torsdags!
45. Pizzan du åt? - Jätte länge sen
46. Gången du var i göteborg? - I sommras
47. Gången du var i stockholm? - I somras
48. Gången du var full? - Aldrig vart!
49. Gången du var hög? - Aldrig!
50. Personen som såg dig gråta? - Min familj, när vi skulle lämna bort Dexter ;(

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - vitt
52. Hund eller katt? - hund
53. Ute eller hemma och mysa? - båda
54. Tv-spel eller datorspel? - Dator
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Big brother
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Jag vet inte, beror på..
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Båda
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - haha, många.
71. Personer du hatar? -
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 
74. Glassar du ätit på en dag? - vetinte
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - haha ingen aning!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig
77. Piercingar har du? - Öronen?
78. Personer du saknar just nu? - Ganska många.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 0

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Taylor Lautner?
81. Ska du träffa imorgon? - Min släkt.
82. Sjöng du senast för? - Haha jadu sjunger ju varje dag så jag vet inte.
83. Hade du senast en konversation med? - Matilda
84. Spelade du tv-spel med senast? - haha, Linn eller räknas guitar hero?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Taylor Lautner
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha ingen.
87. Förtjänar att dö? - Pedofiler och mördare och sånt
89. Vill du sova brevid inatt? - Jadu?

VAD:
90. Gör dig glad? - Musik, att sjunga och gymnastik
91. Gör dig ledsen? - när andra är ledsna, döden och sorgliga filmer.
92. Vad vill du helst göra nu? - Va med nån.
93. Önskar du att du slapp göra? - Vet inte
94. Vill du ha nu? - Min telfon men den är uppe
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -Jag gör ju en önskelista just nu, så massa olika men typ en OnePiece?
96. Längtar du till? - Julafton, och Rihanna konserten.
97. Tycker du om dina betyg? - Har inte betyg än.
98. Ångrar du i ditt liv? - Massa
99. Är det bästa som har hänt dig? -Massa olika.

Saknar dig gubben<3



Kom ihåg mig?