Dag 03

Dag 03 – Mina föräldrar

Som ni ser hoppade jag över dag två, för det handlade om min första kärlek och det finns inget intressant att veta om den så jag kör på med dag tre istället bara!

Mina föräldrar, jadu vad ska jag skriva om dom?
Min mamma heter Katrin hon är bäst. Dock kan hon vara lite pinsam ibland men vilken förälder är inte det ibland lixom? Hon är iaf jätte snäll och omtänksam, jag har alltid vart mamma kär så jag står min mamma väldigt nära. Hon jobbar på ikea och har jobbat där i tjugo år nu, hon är kundservice chef och älskar sitt jobb. Hon är väldigt duktig på att sjunga och går på två olika körer en gospel kör och en annan kör (vet inte vad musikstieln heter där) hon är även väldigt duktig på piano. Saker hon är bra på: sjunga, spela piano, baka spela spel, hon tänker väldigt logiskt, sudokou, sitt jobb, hon har väldigt mycket tur när det gäller att vinna saker. Ja det var väll allt om min mamma, jag älskardig♥!

Min pappa han är jätte rolig! Han kan också vara pinsam ibland men somsagt vems förälder är inte? Han är iaf jätte rolig och snäll, han bor i Valbo och jag är bara där varannan helg så jag är inte med honom så ofta, men när jag är med honom har jag jätte kul för han skämtar hela tiden och så. Han jobbar på hemtjänsten och även han gillar sitt jobb. Saker han är bra på: Hantera djur (han älskar djur), måla/rita, skämta, spela spel, tränig (löpning och styrka), musik.
Det var väll min pappa det, älskardig♥



Kom ihåg mig?