Dag 01

Dag 01 – Om mig:

Jag heter Anna jag är snart tretton år och går i sjuan på sandvikens montessori skola. På fritiden sjunger jag, spelar teater är med kompsar tränar gymnastik själv och är tränare för 4-6 åringar. Jag ska bli sångerska när jag blir stor men blir jag inte det ska jag bli sångerska, så vi ses i hollywood! Min familj består av min mamma Katrin min pappa Lasse min låtsas pappa Micke min låtsas mamma Ullrika min bror Oskar min syster Matilda min låtsas bror Eric min kanin Olle och mina tre katter Tiger, Kalle och Knasen. Jadu vad ska jag skriva mer? Jag har färgat mitt hår brunt men det är igentligen svart, jag har blå ögon och fräknar (det haatar jag). Jag är inte specielt fin och skulle vilja ändra mycket med mitt utseende men det går ju inte så jag får leva med det. Jag älskar och skratta, och att vara hyper, ledsen är jag nästan aldrig. Mina motton är: Lev dagen som om det vore din sista och man lever bara en gång så gör nått bra av livet.
Ja mycket mer än så kan jag väll inte skriva tror jag väll? Jag slutar iaf mitt inlägg med en ganska gammal bild på mig själv:
Pusshej♥


Du har inte svart hår




Kom ihåg mig?