OnePiece

Hej!

Det blev inget bloggande igår för jag somnade vid 5 dan innan och vaknade vid tjugo i 8, thats gymnastic-camps! Sen hade vi träning till 1 och även fristående uttagning, jag kom med!! :) (fristående är en dans med ymnastiska rörelser osv, jag suger på att förklara).
Så när jag kom hem var jag hur trött som helst, jag somnade vid elva igår och vaknade runt tolv idag så jag sov i 13 timmar!! Idag är jag sjuk så just nu ligger jag i sängen med en kopp te oh fryser, för er som udnrar över min "sjukdom" kan jag säga att jag har hur ont i huvudet som helst, jag är yr och när jag står upp måste jag hålla i mig i något annars ramlar jag - hemskt!
Nä nu ska jag försöka få mamma att beställa en OnePiece åt mig, fast juste jag måste bestämma vilken också vad tyker ni? Jag läggerut lite bilder på vilka jag väljer mellan Pusshej♥








Den här är en av favoriterna



Den här är en av favoriterna


Den här är en av favoriterna





Jag tycker den rosa med via detaljer! :)

Jag tycker den lila-rosa eller den rosa med vitt uptill :)

Lätt den rosa med vitt där uppe och där nere!! :)




Kom ihåg mig?