Jag har inte skrivit sen 7 november :O

Just nu ligger jag i sängen, jag har prao så jag börja rinte förns halv tio, sköönt! Jag älskar att blogga men ibland hinner jag inte med bloggen så det är därför det ibland kan hända att jag inte skriver på jätte länge!
Jag kan berätta lite mer om praoen, jag praoar på bessemer gymnasiets estet-linje där jag får sjunga osv idag (onsdag) var min första dag så jag vet inte så mycket än mn hittils har det varit väldigt kul!
Jag har världens bästa vecka framför mig och så här ser den ut:
Torsdag: dag 2 på praoen + jag ska gå på twilight breaking dawn eftersom jag inte kunde på premiären idag :/
Fredag: Jag ska vara barnvakt åt julias små-syskon tillsammans med otroligt fina Julia och Olivia, sen sover jag där!
Lördag: gymnastim tävling tillsammans med min underbara gymnastik-trupp "trupp 2", det här året vinner vi tjejer!!
Söndag: Jag ska åka till cirkus-gymnasiet i gävle med min teater grupp och även två andra grupper eftersom vi håller på med ett projekt som handlar om cirkus så ska vi själva få prova på lite.
Det var den veckan roligt som bara den ska det bli också!!
Hör får ni två bilder ifrån förra årets tävling i bålsta (dit vi ska nu också) och då vann vi silver på tumbling, men vi va typ 0,2 poäng ifrån att vinna! I år ska vi tävla i trampett, fristående och tumbling och vi satsar såklart på medalj i alla grenar, helst guld såklart, dock är vi lite sådär i vårat fristående så där går det npog inte så bra, fast vem vet eller hur? :)
Aja här får ni bilderna:



Kom ihåg mig?