Hejhej längesen osv...

Hej på er!
Sitter och lyssnar på min spotifylista "jul låtar"  och det är nästan bara dålig julmusik men whatever.
Imorgon är det första advent, tänk vad tiden går fort känns som att det nästan nyss var jul ju.
Idag är även en ganska speciell dag för min familj eftersom det var percis 2 år sedan morfar dog, saknar honom nå sjukt, men alla dör och det var hans tid, dock dog han alldeles för ung 71 år tycker han kunde bli MINST 80 iaf... :(
Jag lägger in en bild på honom sen, fyfan va jag saknar han, jag var jätte tight med honom eftersom jag var hos mormor och morfar nästan varje dag förut. Jag kommer ihåg när jag följde mde honom till soptippen och lämna grejer enbart för att jag visste att jag skulle få glass från "hemglass affären" som låg precis där. Åhh jag kommer ihåg allt, veckan på sjukhuset, när jag fick veta att han hade döttm begravningen, allt är så sjukt sorgligt men jag vet att hann alltid finns med mig så det känns bra iaf. Man tänker ofta inte på hur mycket man älskar någon förns han/hon är borta...
maby i was stupi hwo didnt see that you were faking morfar på bilden
Världens snällaste människa!
Aja nu ska vi inte tänka negativt eller på ledsna saker, haha täkte visa er mitt otroligt fina brev som farmor ska få av mig, haha har vikt ihop 2.½ papper och gjort det till ett kuvert, pysslar-Anna här haha. Nä men jag är faktiskt stolt och de tär inte ens färdigt en, kommer bild sen! :)
Aja nu ska jag packa tills gymnastik-tävling imorgon pusshej♥





Spotify lista, inte många låtar än Jullåtar<3



Kom ihåg mig?