Your amazig just the way you are

Hej!
Sitter och kollar på tv, eller ja tv'n är iaf på.
Igentligen tänker jag på hur j'vla mycke skit snack som finns, jag är så trött på att få höra att någon snackat skit om mig/ att någon kommer och snackar skit med mig!
Snackar du skit om mig får du gör det jag tar inte åt mig, men snackar su skit om mina kompisar med mig kommer det inte va en hemligthet länge!
Den vän som jag haft längst och alltid funnits där för mig är Nellie, vi har skrattar tills vi gråtit och gråtit tills vi skrattat! Hon är den som betyder mest för mig och den som alltid kommer göra det! Var jag tvungen att välja en vän att spedera mitt liv med skulle det vara hon!
Alla minnerna med dig är så underbara och så fantastiska.
JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄNGEL, glöm ALDRIG det!

Aw tack gumman, du vet att jag älskar dig sjukt mycket !

Du fattar inte vad det här betyder för mig, du och jag förevigt.

Hoppar du hoppar jag "syster"

Vad skulle jag göra utan dig du är alltid där! medans jag inte finns där för dig,förstår inte att ja kan betyda något för dig.

Älskar våra minnen tillsammans dom kommer man alldrig glömma, snart blir det nya !!!

Du är min lilla ängel som betyder allt, utan dig vad skulle jag vara då?;;*<33/Nellie

Du finns visste ALLTID där för mig, Jag älskardej STORASYSTER<3333




Kom ihåg mig?