Mina mål under sommaren!

Hej!
Jag måste verkligen börja ta tag i saker mer, och avsluta det jag påbörjat
Tillexempel: Börjar jag städaa rummer måste jag göra färdigt och inte städa halva och sen sätta mig vid datan!
Jag är så klart inte den ända som gör så men det finns mer saker typ som att jag alltid tänker att jag ska anmäla mig till grejjer och så men det blir ALDRIG av, och om jag väl sätter mig ner vid datan för att göra det så är det redan försent!
Eller om mamma säger åt mig att ta upp grejerna jag lagt i trappen svarar jag: jag ska, men jag gör det aldrig
Saker jag måste ta tag i är tillexempel min träning, jag har satt som mål att träna mycket under sommaren så jag inte tappar det under sommaren när vi inte har träning men det gör jag aldrig!
Sen har jag även bestämmt mig för att gå ut och springa minst två gånger i veckan men det blir inte heller av!
Så igentligen handlar det bara om vilja och ork, kommer jag he, från skolan på tillexempel en onsdag då jag inte har några träningar så skulle jag ju kunna gå ut och springa, och nu när det blir sommarlov kan jag ju jogga upp til högbo om jag ska va med Annie!
När det gäller "styrke"-träning så måste jag ha nån att träna med / en bra motivering förutom att jag blir bättre på gymnastik och att jag får mycket muskler!
Jag har även tänkt att kanske sluta äta godis osv för att hålla mig i topp-form men det går inte heller!
Ni kanske tycker jag låter löjlig när jag skriver saker som hålla mig i toppform och styrke-träna osv för jag är ju inte direkt elit-gymnast men jag vill göra det här för massa olika saker blandannat för att inte bli tjock när kag blir äldre (om jag tränar mycket då också), för att jag vill ha mycket muskler, för att jag vill ha en bra hälsa och ett bra liv och såklart för att jag blir bättre på gymnastik!
Så mina mål är att ta tag i saker och göra klart det jag påbörjat!
Det jag vill just nu är att utvecklas så mycket som möjligt inom gymnastik, övnig ger färdighet och det syns verkligen om man kollar på elit-gymnaster för vad skulle dom vart nu utan mycket träning och hård styrka?










Kom ihåg mig?