Godmorgon världen!

Godmorgon bloggen!
Själv vaknade jag runt 11 men har inte orkat skriva förns nu!
Gud jag börjar känna mer och mer stress nu, jag måste hitta en skolavslutnings klänning!
Jag har en liten gullig klännig men det är inte skolavslutnignsmaterial!
Jag har vart och kollat i massa olika affärer och även på nätet men nej inte finns det en ända fin klänning!
Just nu sitter jag och chattar lite med bruden min, vi skriver lite om när vi ska va vi har inte träffats utanför skolan på
jätte länge. Länkar hennes blogg här, kolla in den: www.Nelliebs.blogg.se
Idag är det morsdag också, skriver mer om det i ett annat inlägg!
Men nu ska jag ta och fixa mig lite för att sedan gå på en promenad och kanske prata med bätavän!
Slänger in lite fina sommar-bilderp på saker jag älskar med sommaren, även vissa i repris!
Pusshej!










Nu tycker jag sommaren kan komma, och stanna den här gången!



Kom ihåg mig?