BIGBROTHER

Hej!
Nu var det länge sen jag bloggade igen men jag ska försöka få ordning på det, läser mer och mer bloggar och då kommer jag skriva mer och mer i min blogg!
Var inne på en  tjejs blogg och hitta typ en fråge grejj och eftersom jag har tråkigt så gör jag den här!

Vilken färg har dina skor? - Vita
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Många!
Vem kysste du senast? - Jadu?
Vem kramade du senast? - Nellie tror jag..!
När såg du din bästa vän senast? - Idag!
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Inte vad jag kan komma på nu!
När vaknade du imorse? - nio först.
Gillar du hästar? - Jaa!
Har du ett turnummer? Vilket? - Min favorit siffra är 9 men det jag vinner på är 10
Är du kär? - Njae..
Är du en rökare? -NEJ!
Föredrar du snus eller rökning? - INGET!
Vad heter du i mellannamn? - Amanda och Kristin
Har du en blogg? - Ja haha
Vilken klass går du i? - 6an
Göteborg eller Stockholm? - båda!
Vart bor du? - Sandviken
Vart vill du bo? - Hollywood tror jag, ska ju bli sångerska!
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - vet inte nå fel på spotify på min data!
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Vet inte nå fel på spotify på min data!
Vem skrev du senast sms med? - Jennifer
Vem ringde dig senast? - Cissi
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Inte betyg!
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 100
Vad vill du jobba/jobbar som? - Sångerska!
Var är dina syskon just nu? - En är hemma och en är hos nån kompis.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - På väg hem från stockholm
Har du piercingar? Isåfall, vars? - öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Dancing in my own - Robyn
När grät du senast? - Igår på grönan!
Är du vig? - NEJ.
Använder du hårspray? - När det är nödvändigt.
Uppsatt hår eller hängande? - Båda
Vill du gifta dig i framtiden? - Absolut!
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Jaa!
Favoritdryck? - Pink lemonade och cocacola
Vad ska du göra i sommar? - Gå på Ockelbolägret och ha det bäst med mina fina vänner.
Har du rökt på/knarkat? - Inte en chans.
Klänning eller kjol? - Både och, bara det är midje-kjol
Aja nu började bigbrother Så pusshej



Kom ihåg mig?