Midsommar!

Hejsan!

Sitter hemma hos pappa i valbo, där jag ska spendera cirka 4 veckor i sommar!
Dagen har varit väldigt händelsefull, eller njae inte riktigt: Jag vaknade ovh gick upp och¨åt frukost sen spelade jag och pappa poker, sen gick vi ut och spela boule, kände mig RIKITIGT gammal då haha!
Vi satte upp våran mini-pool, den är super liten men det tog 3 timmar (minst) att fylla den. Det är iskallt vatten fast papap skulle ändå testa att bada i den nyss, han lyckades INTE!
Förövrigt har jag pratat med Annie i cirka en och en halv timme om allt och inget, jag ska förmodligen va med henne och kanske några andra imorgon vi får se!

Juste det jag skulle skriva i det här inlägget var igentligen om midsommar, tänk att det bara är två dagar kvar tills det tiden går så sjukt fort! Iår åker jag till östkusten och firar där, av vad jag har hört så ska det finaste vädret i Sverige vara precis där, härligt!!
Men nu ska kom pappa och fråga om vi skulle spela poker så det ska jag göra nu.

Puss!















 



Kom ihåg mig?