Hemma från Ockelbo!

Hejsan!
Kom hem från Ockelbo igår kväll men har inte orkat/haft tid att blogga förns nu!
Har verkligen HAFT super kul glömde dock allt mitt smink hemma och hade inte möjligheten att låna smink av dom jag sov med för en hade inte med sig och den andra ville inte få ögon sjukdommar (vilket jag förstår) men ja det fick gå ändå, mycket skratt och träning men även mycket små skador, sår på båda mina knän, sträckt mig på låret, ett sår på vaden, två sår på handen (kolla bilden) och ja jag har ju haft problem med min häl i flera år men jag fick det fastställt att jag hade en irritation/infektion i hälsenan så jag har nu fått styrke övningar som jag ska göra varje morgon och varje kväll i cirka en månad!
Dom hade också en talangjakt sista kvällen, jag och Ellen sjöng och vi kom tvåa (bild där nere).
Tack alla för ett fantastiskt läger, jag hade somsagt SUPER KUL, fär att läsa mer om veckan gå in på http://ockelbolagret.blogg.se/!
Idag blev det en väldigt slapp dag: sitter helt osminkad, har inte ens vart ute och ikväll ska jag äta pizza till middag (haha) men imorgon ska jag kanske va med Evelina, vi får se!
Nu ska jag läsa bloggar och kolla på tv så vi hörs senare!
Puss ♥





Kom ihåg mig?