Igår idag imorgon!

Hejsan, blir gaalen på att inte blogga så nu sätter jag igång igen!
Jag tänkte börja med att berätta lite om dagarna med älskade Evelina<3!

kom till Evelina runt 4 så typ kolla vi på film, spela kinect osv sen blev klockan typ elva och jag ringde mamma och fråga när hon skulle komma hon ba: men du skulle ju sova hos Evelina? Jag: Skulle jag? Det visade sig senare att alla visste förutom jag och Evelina för dom hade glömt att berätta for oss, så jag sov kvar hemam hos Evelina och dagen efter åkte vi till Valbo för att kolla lite, jag kunde inte hålla mig så jag köpte två tub behåar ett par örhängen och en tub bh till Matilda, vi käka på Ikea sen åkte vi till Owes för att kolla på möbler till deras nya altan sen åkte vi hem och Evelina gjorde smoothie och vi kolla på Solsidan. Sen åt vi sphagetti och köttfärssås och massa annat!
Ikväll blir det Gävle för sommarkväll med Evelina mfl!

Det här blir som en nystart på min blogg så nu blir det mycket inlägg och MASSA bilder!

Hoppas ni haft en rolig sommar så här lång för det har verkligen jag!

Puss<3!



 Bild i repris!








¨


307107561_large




Kom ihåg mig?