Godmorgon!

Vaknade runt elva av att Oskar ringde mig och typ ba Vad gör du jag:SOVER! -.- han: okej men vart är du då'?
Jag: Hemma! Han: men kom ihåg att du ska till mormor ovh vakta huset typ nu! Jag: juste!

Så det var bara för mig att klä på mig springa ner och äta frukost och åka på en gång! min mormor har nämligen bed and breakfast och hon skulle fixa nått och det skulle koma gäster så då skulle jag hjälpa dom osv!
Nu sitter jag iaf här och första gästen har kommit och jag har sminkat mig! Jag hoppas dom andra gästerna kommer snatr så jag kan få lägga mig och sova i mormors säng!
Men men hon har ju trotts allt köpt en cykel åt mig :) Nu ska jag ta emot dom andra gästerna hörs sen!
Puss!
















Hej!



Varför tar du typ hela tiden bilder från google ist för att knäppa kort, blir inte lika roligt då!! plus vad har din blogg för inriktning?Förresten vilken grupp går du i gymnastik, jag har gått och då gick jag i trupp 1...




Kom ihåg mig?