Dreams!

Hej!
Åhh nu har jag förmosligen slatter i knäna... OCKSÅ!
Om jag fick önska mig vad jag ville skulle jag bla önska bort det onda i mina hälar och nu också knän (det låter som att jag är dödligt sjuk eller nått med det är jag VERKLIGEN inte!), jag vet att det finns folk som har det mycket värre men de är väldigt jobbigt att inte kunna springa lång utan att få int osv. Jag ska va glad att jag ens kan träna även om det gör ont efterr ett tag! Ni som inte könner mig vet inte att jag har problem emd mina hälar osv och det är säkert inget farligt heller men jag är bara så less på att ha ont. Nu till det positiva: jag har bokat tid hos en sjukgymnast så jag förmodligen kan bli bra igen!
Nu ska jag inte skriva tråkiga saker längre för det fel jag har är en fis i rymden jämfört med andras problem!
Pusshej♥!

vet hur det är Anna ,och det är inte kul eller!

och det blir säkert bättre snart, det får vi iallafall hoppas! ♥




Kom ihåg mig?