Tråkigt!

Är så sjuuukt skriv sugen nu så jag gör de här "testet" med hundra frågor, Enjoy ;)

100 frågor om mig 

 

01. Fullständigt namn: Anna Amanda Kristin Bejmar
02. Ålder: 12
03. Vart bor du: Viken xD
04. Bor tillsammans med: Ibland mamma Micke Matilda oskar och Eric, ibland Pappa Ulrika Oskar Matila (och katterna;) ) 05. Husdjur: 3 katter (Tiger Calle och Knasen) en kanin och en fisk
06. Färg på ditt hus: pappa : gult , mamma : gult

07. När är du född: 20 oktober 1998
08. Klass: 6
09. Vilket år tar du studenten: orkar inte räkna!
10. Något jobb: Skolan?
11. När gick du upp i morse: 06.45
12. När ska du sova: Jadu.

13. Duschat idag: nää ska göra det snart;)
14. Kramat någon idag: Såklart:D
15. Pussat någon idag: nää
16. Vad har du ätit idag: semla kakor och typ lunch
17. Dagens klädsel: just nu pyjamas och sen blire väl tights och typ linne på träningen:D
18. Dagens smink: Foundation och mascara, kanske
19. Dagens sötnos: Julia :)
20. Dagens roligaste: Annie
21. Har du många vänner: Jadå.

22. Hur många har du kysst: Jaduu?
23. Vem kramade du senast? Annie tror jag :D
24. Vem saknar du: Jätte många

25. Hur många har varit otrogna mot dig: En av mina killar skaffa typ en till tjej men han tyckte typ de va helt OK så ah  1
26. Har du pojk-/flickvän: nej :(:(:(:(:(:(:(

28. Vem pratade du med i telefon senast: Annie :D

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Från Allan, ska ni sova på de där vandrar hemme?


FAVORIT: 

 

31. Film:Last song
32. Låt: Love the way you lie part 2 tror jag
33. Mat: kina mat :D

34. Dryck: energy/iglo/cola
35. Färg: ROSA!
36. Tv-serie: Massa olika typ andra avenyn oth sommar i sverige svenska hollywood fruar solsidan no odinary family räknas twillight osv..
37. Stad: newyork lasvegas eller nån annan stad i usa
38. 38. Land: USA!¨
39. Ämne i skolan:PILEN
40. Tv program: Kanske familjen Kardashian eller nått, gillar mycke!

SENASTE:

 41. Personen du tänkte på: Haha Taylor Lautner

42. Personen du pussade: Nellie tror jag :)

43. Gången du spydde: lääääänge sen!

44. Gången du grät: igår tror jag :D

45. Pizzan du åt: läänge sen jag keka pizza

46. Gången du var i Göteborg: i somras

47. Gången du var i Stockholm: förra helgen :)
48. Gången du duschade: idag
49. Gången du sov: några timmar sen 
50. Personen som såg dig gråta: Jag vet faktiskt inte :S 

 

 

VAD VÄLJER DU?

 

51. Svart eller vitt: båda!
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda, beror på hur jag mår och så ;)

54. Tvspel eller datorspel: dator
55. Singel eller upptagen: upptagen!
56. Pussas eller kramas: båååda
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget !!!!!
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad hahahaha!!
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Paradise hotel
60. Har du svart hår eller blondt: blont!

61. Har du blåa ögon eller bruna: BLÅA!

62. Choklad eller lakrits: choklad

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg, nää båda tror jag..
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: beror på vad jag är sugen på :D
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: sjuuuuuuukt många!
71. Personer du hatar: no names!
72. Pojk-/flickvänner du haft: ja de är ju några stycken...
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: måånga
74. Glassar du ätit på en dag: Ingen aning!
75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen spec ja tänkt på haha men kanske melodifestivalen..:D

76. Gånger du haft minnesluckor: aldrig faktikst

78. Personer du saknar just nu: ganska många
79. Gånger ditt hjärta brustit: jag vet faktiskt inte!

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Taylor Lautner xD
81. Träffade du senast: Matilda!

82. Sjöng du senast för: vet inte, kanske mamma?
83. Hade du senast en msn-konversation med: har det nu ;)
84. Spelade du tvspel med senast: suuuper länge sen , ingen aning
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Taylor Lautner/killen jag är kär i
86. Vill du kasta en sten i huvudet på:ingen!
87. Förtjänar att dö: ingen. Eller jo, mördare och pedofiler och sånt

88. Är söt: finns massor men mest såklart Taylor Lautner
89. Vill du sova jämte inatt: själv!!!!!!!

 

VAD:
90. Gör dig glad: vänner!
91. Gör dig ledsen: när man blir sviken och sånt!

92. Vill du helst göra nu: trääna
93. Önskar du att du slapp göra idag? Lägga mig tidigt för att de är måndag imorron :(
94. Vill du ha nu: godis :)
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: lååångt kvar!
96. Längtar du till: SOMMAR!
97. Tycker du om dina betyg: Har inte betyg!
98. Ångrar du i ditt liv: alla dumma saker jag gjort!
99. Är det bästa som hänt dig:mina kompisar!

100. Hur mycket är klockan: 14.11




Kom ihåg mig?