Tävlingen!

Här kommer dom 5 bidragen så rösta rösta rösta!!!

1. Du är så snäll  och rolig och finns alltid där för mej gumman.
Jag älskar dej du betyder så mycket för mej vad skulle jag göra utan dej?
Puss och Kram :).

2. Du är snäll du finns där för migdet är roligt att vara med dig och jag blir glad när jag ser dig :)

3. Anna vi är inte så bra kompisar typ, men vi är de ändå.
Vi har träffats en gång ocj jag vet att vi kommer träffas igen.
Du är en underbar person som jag kan prata med om vad som helst!
Jag älskar dig över allt annat.
Vi har aldrig bråkat och de är ju fett bra asså ;)
De finns inga ord som kan förklara min kärlek till dig Anna Bejmar!
Jag älskar dej, även om den här texten inte var så lång och jag är sämst på texter ;)
Du är den finaste och och snällaste brud jag träffat!
Du är guldvärd tjejen! ;)
Jag älskar dej tjejän ja de gör jag verkligen! <3
 
4. Du är snäll rolig och en jättebra vän!
Du är duktig på att sjunga!!
Jag kommer ihåg när du ville gifta dej med mina glasögon..haha!
Jag har många minnen med dig
U & me forever, LOVE U!

5. Hon är en jätte bra vän som man alltid kan lita på, hon ställer alltid upp när man behöver henne!
Hon är sjukt duktig på att sjunga (även om hon inte vill erkänna det ;) ).
Folk som inte känner henne kank inte förstå vem hon är och vilken underbar människa hon är!
Hon fastnar i ens hjärta och minne föralltid!
Jag kommer aldrig glömma dej Anna Bejmar, du kommer alltid vara en del av mig vad som än händer<333!

solglasögon* (skrev fel) ;) <3

Jag tkr nr 4! Den lät mest trovärdig! ;)

1 och 4! :)

<3<3

5an vettdu ;) :* <3<3

3an ! sjukt gullig :D <<3

J

Nummer 4 tkr jag är bäst! ;-P

4:an! ;-* <33




Kom ihåg mig?