Sjuk -.-

Hej!

Nej usch vad jag hatar att vara sjuk,
som tur är har jag bara en förkylning men ändå medans alla kompisar har kul i skolan ligger man hemma och hostar och snyter sig, INTE KUL!


Jag har inte kunnat blogga på ett tag eftersom jag och mamma delar data så brukar hon sitta vid den när jag kommer hem,
men när jag börjar sjunan kommer ni få mycket uppdatering VARJE DAG!


Jag har en liten tävling på bloggen som handlar om att skriva en fin text om mig, den som vinner skriver jag om i bloggen och lägger även in texten den personen skrivit om mig :D
Har fått in några bidrag, ni undrade när den slutar, den slutar på söndag :)
winner-win

Jag tror jag ska ta och hoppa in i dushen, en lååång varm, dusch/bad, och sen en kopp VARM choklad!
   


Hörs


Ha en omröstning, snälla!




Kom ihåg mig?