Mormor ♥!

                                                                      MORMOR


Asså måste bara säga att jag verkligen älskar min mormor, hon är mitt allt!
Hon är verkligen världens bästa går inte att förklara emd ord hur mycket jag älskar henne, ni som känner mig vet hur mycket hon betyder för mig!
När jag va liten bestämde jag emd mormor att hon skulle bli minst hundra år, så de är bestämt iaf!
Jag är en person som planerar alla viktiga händleser i mitt liv i förväg så jag har redn planerat vad jag ska sjunga på hennes begravning :/, en låt som hon och jag sjöng tilsammans på en konsär när jag gick på kyrko-kören!
Hon är nog den viktigaste personen i mitt liv!
Hon ställer alltid upp, hon missar sina egna saker baar för att köra mig till t.ex. dansen elelr nån annan träning, och jag vet inte alls hur jag kan visa hur mycket jag verkligen uppskattar det för de suger jag på, men jag uppskattar verkligen det och jag hoppas hon vet det!
Jag hatar nästan att jag älskar henne såpass mycket som jag gör för hur blir det då när hon är borta?
Min mormor är som luften utan henne lever jag inte (faktiskt sant).
Alla som träffar min mormor älskar henne, inte så konstigt!
Min mormor är nog bra på allt: ta hand om barn, laga mat, baka, jobba, ta ahnd om kunder, lösa melodi krysset (dock ringer hión mig när de är ny artister som typ lady gaga), städa och massa annat!!

Jag avslutar som jag alltid gör:

Jag älskar dej vääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärldens bästa mormor puss och kram♥♥♥♥♥
 




Kom ihåg mig?