My style - skor

Ni kommer hitta lite sånna här "my syle" inlägg lite överallt i bloggen (ni fattar varför om ni läser vidare)


Julia har tjata och tjatat och tjatat på att jag ska lägga ut mer bilder på bloggen så jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg med kläder skor och accesoarer(stavning) för henne skull, jag är dock a´ldeles för ung för vissa saker och jag kanske inte alls har sån här stil på mig men de här är saker jag hittat på bla annat oogle som jag gillar!, börjar med



SKOR:


     
Ääälskar sånna här!

  
Converse både snygga och sköna, GREAT!




Jag älskar verkligen leopard mönster!!



Ett par söta ballerina skor, passar till nästan allt, och är jättefina och sköna!



 
slutligen ett par tofflor. Jag älskar tofflor jätte mysiga sköna och vaarma!



hihi.. <3

Men så mycket har jag inte tjatat! Har bara sagt det 2 gånger ju! :-P

Haha Julia du har sagt det föer gånger, du har tjatat!<333




Kom ihåg mig?