ANNIE RING MÏG!

HEJ!

jag vet att jag inte skrivt på jätte länge men jag har inte haft tid och mamma har vart bortrest och då tog hon med sig en av datorerna och jag har sjuukt dåligt tålamod och dom andra datorenrna är så sega så jag har alltså inte kunnat skirva..!

Just nu sitter jag iaf med hårinpackning i "håret" och väntar på att Annie ska ringa/smsa och säga om jag kan sova hos n'a eller inte!!,
Ni somm går i min klass: jag orkar inte lägga ut den där saken om alla i klassen så den raderar jag!
Jag ska kanske börja på helges, för er som inte vet vad de är så är det en "sångpedagog" som dom allra bästa går till bla Filip Ström Zara Larssonsystrarna Sanden osv.
Men om jag skulle börja gå där på onsdagar skulle jag bara  vara ledig på fredag lördag och halva söndan.. vilket skulle vara jätte jobbigt men jätte kul xD
Men vi får ser hur det blir!

Nu ska jag fixa mig dvs platta håret välja kläder och sminka mig!

Alltså snälla kan nån fixa en header åt mig? 


                                                                          
                                                                




Kom ihåg mig?