Plugg och huvud/öronvärk -.-

Hejhej, har inte kunnat blogga förens nu men men.
Idag gick jag hem efter skolan och tog en lååång dusch och gjorde jag i ordning lite melliss sen gick jag och satte mig och kolla på tv och satt lite vid datorn då rpkade jag somna i soffan vilket var väldigt skönt eftersom jag var sjukt trött. Jag mår inte helt bra eftersom jag har väldigt ont i huvudet är yr ich har väldigt ont i mina öron, jag kanske är på väg att få öroninflammation? Vem vet?
Aja just nu sitter jag och pluggar fast igentöigen vill jag bara gå upp och sova eftersom jag inte är riktigt frisk, ååh jag längtar tills jag är färdig. Vet ni vad vi har prov i förresten? Jo vi har prov i BROAR?!?! varför ska man kunna att det heter balkbro, valvbro, bågbro, viadukt, hängbro, öppningsbar bro?!?! Men som ni ser så kan jag ju nästan allt i alla fall, puh!
Nä plugga var det, bloggar mer imorgon/ikväll (jag skulle tippa på det förstnämnde)
Pusshej



Kom ihåg mig?