Läskigt :O

Hejsan!
Idag vaknade jag runt halv 1 och då åkte jag till köpis för att kolla lite, jag köpte inget för jag har ju inhandöat alla julklappar! SHIT nu kom jag på att jag har kvar till några kompisar, aja får ta det när jag åker och shoppar i Gävle med Gabbi
Men iaf när jag va i Valbo så var jag hur yr som helst och jag trodde jag skulle svimma sjukt läskigt, det händer jätte ofta nu för tiden funderar på att åka till sjukhuset och kolla upp det, vi får se om det blir bättre.
Nu är jag hemma och har precis ätit, kyckling tacos såå gott! Ikväll blir det att bara ta det lugnt och imorgon åker jag in till Sandviken för en sista träning innan jullovet med mina småbarn
Jag försökt att göra videoinlägg men det funkar inte, jätte irriterande ska maila blogg.se haha ;)

Aja orkar inte blogga emr nu hörshej



Bild i repris!



Kom ihåg mig?