Inte haft tid!♥

Hejsan!
Ligger i sängen nu och jag har precis duschat!
Idag vaknade jag som vanligt vid sju och gick ner och kolla på julkalendern♥, den var jätte bra gämfört med vad dom senaste åren har varit haha.
Sen åt jag frukost och fixa mig osv, sen åkte jga till skolan och första lektionen var engelska så det var helt ok. Sen vart det matte då hade vi matteprov vilket gick sådär.. Sen hade vi No och efter det lunch, när vi kommer tillbaka från lunchen kommer Madde in i vårat klassrum och ba alla sätter sig ner på sina platser nu, så då satte vi oss ner och hon var jätte allvarlig så vi tänkte typ shit vad har vi gort nu :O Men sen säger hon, ja vi har ju lute lärarbrist på skolan idag så ni får sluta nu, då reser sig alla i klassen upp och typ skriker "jaaaa", och då var klockan kvart i ett så vi fick alltså sluta 2 timmar och 10 min tidigare, ganska skönt? JA!
Så då kom mamma och hämta mig och jag åkte hem och åt lite osv, sen vi tre åkte jag tillbaka till skolan för vi hade luciaträning det gick väl ganska bra. Ikväll blir det bara att vara hemma och ta det lugnt vilket jag gjort typ hela veckan, det har behövts kan jag ju säga.
Men vi hör sen om jag orkar, pusshej♥






Kom ihåg mig?