Har inte hunnit...♥

Hejsan!
Har inte hunnit blogga förns nu, sorry! ;(
Dagen: Vaknade och gick ne roch kolla på julkalendern som vanligt, sen skolan och första ämnet var NO, sen hade vi Spanska och efter det matte ich Engelska, eftersom våran lärare är sjuk fick välja, sen gick vi till lunchen. Efter lunchen fick vi göra en grejj om praoen (kommer inte ihåg vad  det heter) efter det fick vi sluta så det var skönt. Efter skolan åkte jag, Haymi, Matilda och Matilda till Mc'donalds och åt. Sen hämta vi Evelina på rece och åkt hem till dom. När vi hade vart där ett tag skulle Matilda, Evelina och Haymi till Gävle så då släppte dom av mig och Matilda hos papi, där vi är nu! Så nu på eftermiddagen här hos pappa har jag bara typ ätit och lite så.

Just nu: sitter jag och kollar på idol, jag hejjar på Moa, vem hejar du på?

Imorgon: åker jag och Matilda in till Sandviken för att hjälpa mormor och gå en veckas förtidigt lucia-tåg, myys! Efter det blir det att åka heem och hämta saker sen hem och typ sova för
på Söndag: har jag ju träning med småttingarna, och på Söndag är inte Ajla med så då blir jag huvudtränare och eftersom Moa har brutit benet/foten så får bästa Olivia hjälpa mig istl, jätte kul!
Aja nu har idol börjat igen och det är Moa♥


Vem ska vinna?
Moa Lignell♥
Amanda Fondell
Robin Halo
Pusshej♥



Kom ihåg mig?