Bästavän♥

Måste bara säga att jag har världens bästa vän, som vet allt om mig och är som en syster för mig. Du och jag till graven ÄLSKAR DIG Sara, Nellie. Viktoria Brander Bejmar Stenberg, du är mitt ALLT!! Vi har sjukt mycket minnen allt ifrån bråk varje dag i sexårs till bästavänner från 2:an och uppåt. Och helt ärligt så går det inte att beskriva hur jcyket jag älskar dig men jag tror du vet det för vi vet allt om varandra♥♥♥


Seriösa, as hell!


Love♥



Alltid så sjukt seriös♥


beautiful girl, beautiful girl,beautiful voice bautiful hear everything on you is beautiful even your ear♥

Anna älskar dig så enormt mycket, du är min syster det kommer du alltid att vara, du går inte att beskriva med ord!

Du finns alltid där för mig även hur dum ja än är, du skyddar mig och hjälper mig i alla situationer även om ja inte alltid gör detsamma!

förlåt om ja någon gång har eller kommer såra dig är det för vi är syskon och vi måste ju också bråka!

Du är alldeles underbar, vi förstår varandra så bra man kan faktiskt tro att vi är synska, du och ja förstår varandra så bra även om ja är lite korkad så fattar du! Du och ja till gravenmälskar dig världens bästa syster i världe! <3




Kom ihåg mig?