Somethings wrong!

Hej bloggen har försökt att göra ett inlägg tre gånger nu men det har inte funkat, annars hade ni fått mycke uppdatering!
Idag har jag inte gjort något alls, vakna dock nyss , har typ sovit i en timme för jag va uppe i mitt rum och skrev låtar sen blev det kallt då la jag mig i min säng under täcket och då somna jag. Pappa väckte mig nyss och sa att han Matilda och Oskar skulle åka och handla ifall jag undra var dom var!
Nu vill jag snacka skype med någon men det är bara tråkiga online, känner ni för att snacka är det bara att lägga till mig heter bbejmar.
Förövrigt fick jag nyss veta att jag kanske komemr att få träffa min älskade Isabelle som bor i stockholm på söndag, tror ni jag blev glad?! Vi ska ta massa fina bilder somm kommer upp här på bloggen så fort det funkar!
Innan jag slutar vill jag barsäga: Alva Rönn: när jag varit i Stockholm får du bilder så du kan fixa en header, jag tror jag kommer hem på Tisdag eller Onsdag. Tack så jätte jätte mycket för att du vill fixa en header. Puss♥


okej, det blir superbra det tjejen! ♥




Kom ihåg mig?