Länge sen jag blogga, jag vet!

Hej!
Jag vet att det var tusen år sedan jag bloggade men det beror på att jag inte haft något internett jag ljuger inte!
Det har fortfarande inte kommit tillbaka, och jag vet inte när det gör det heller... Så ni får förvänta er seg uppdatering ett tag till!
Lite snabba saker som hänt på dom här veckorna:
  • Jag har varit på ledarmöte, långtråkigt men nu är jag snart tränare iaf!
  • Jag har varit i Stockholm, fast det vet ni ju redan!
  • Jag har börjat sjuan, jätte kul!
Just nu sitter jag med Nellie och Linn och dom tjatar på mig att ge Nellie datan (fast det är Linns data!) så nu ska jag väll strax ta och avsluta ska bara dryga lite med Nellie först:
Nellie: Just nu sitter du och kollar på det jag skriver du läser nu ser du det här också.
Mening efter mening, du kommenterade precis min stavning ska skrva massa mass massa massa massa massa massa men det ALLRA mest viktigaste viktigaste viktigaste oj jag har hakat hakat hakat hakat hakat upp mig mig mig mig men nu till det viktigaste... du läser fortfarande... nä nu kommer det: JAG ÄLSKAR DIG :D Haha nu sa du presic awwww precis som jag viste att du skulle. Nyss sa du också jag med och jag förstår att du också älskar dig själv!
Puss pårej nu sa du få blogga!
Linn till vänster jag i mitten och Nellie till högre. Finfina vi!
Puss♥



Kom ihåg mig?