Jag lovade er ett inlägg så här kommer det!

Hej!
Hade två underbara dagar på Skara sommarland, sjuuukt kul! Och gissa hur många bilder jag tagit? 0 stycken, för att jag hade varken kamera eller mobil med mig in på sommarlandet.
Men nu är jag iaf hemma igen. Idag har jag chillat med Jennifer och Linn hemma hos Linn men Jennifer var tvungen att pka på träning så hon åkte runt halv fyra tror hag den va, men jag stannade till cirka halv tio då pappa kom och hämta mig och vi åkte hem till han. Så nu är jag i Valbo och stannar här i en vecka tror jag. Imorgon kommer Linn iaf och sover över här, då ska vi nog göra färdigt våran JÄTTE seriösa musikvideo med låten Last Friday Night - Katy Perry, kommer kanske upp på bloggen så förbereder på en skratt-attack, när hon sjunger barbies on the barbeque ligger det två bokstavligen två barbie-dockor på grillen hahahahaha, ni kommer fatta när ni ser den (läs: om ni ser den).
Men nu ska jag nog snart gå och lägga mig är sjuukt trött, eller nä först så ska jag lägga i mina kläder i garderoben och fixa lite i rummet. Men vi hörs imorgon nr jag vaknar om jag har datorn då Puss och Kram




Kom ihåg mig?