Godkväll!

Hej!
Det blev varken Gävle eller en promenad men åkte en sväng till köpis och handla mat sen grillade vi hammburgare (vilket jag igentligen inte gillar) med bröd! Sen gick jag och Matilda till pepsi och pyssla om henne, hon har blivit halt :'( Men det är förmodligen bara en sträckning! Sen gick vi hem och fikade osv sen gick vi tillbaka till stallet för Matilda kanske skulle rida vilket hon gjorde men endast för att se om hon verkligen var hallt! Så hon skrittade mest men travade även lite. Så hon sak vila ett tag nu. Vi fodrade alla tre och rycktade pepsi sen gick vi hem igen och nu sitter jag och dricker te och kollar på film, myys! Nä nu ska jag sluta skriva och kolla färdigt men vi hörs imorgon/ikväll.
Pusshej♥


Fin bild på pepsi tagen i slutet av maj ;** ♥



Kom ihåg mig?