God eftermiddag!

Hej!
Vaknade runt halv tolv brevid Maja, vi hade det bäst igår Vi taggar redan nästa år!
Men jag är huur sur som helst för i början kom kanske väärldens snyggaste kille (eller iaf snyggaste killen på discot) och skulle precis börja dansa med mig men då säger Maja: bakom dig så jag trode att någon ville förbi eller nått så då går ju jag framåt! Så då han killen inte börja dansa med mig så han trodde säkert att jag inte ville dansa med han osv -.- !
Jaja det kommer fler killar, fler discon och fler chanser så jaja!
Förövrigt var det lameaste discot någonsin, nästa inga snygga killar osv
Men nu sitter jag och taggar terminens första träning som är imorgon, saaknar det som bara den!
Nä nu ska jag gå ut och sätta mig och sola i det fina vädret, det kan ju vara den sista fina dagen på hela 2011. HOPPAS INTE!
Har ni någon gång varit med om en liknande händelse som hände för mig igår? Skriv gärna en kommentar och berätta om det!
Pusshej♥



Sötbild



Kom ihåg mig?