Förlåt!!

Jag kunde inte blogga igår för jag var på stranden HELA dagen och sen kom Cissi så fööörlååååååt!!!
Hoppas ni förlåter mig sweeties för nu gör jag relativt mycket inlägg, eller hur?
Förörvrigt åker jag till skara och sover där en natt men går in på skara sommarland två dagar så det ska bli kul!
Jag tänkt lite och ska börja med "veckans blogg" men det kommer inte gå till siom vanligt utan ALLA kan bli det för jag kommer kolla in på massa olika bloggar och den jag gillar bäst vinner "veckans blogg" sen får s ju såklart länka din blogg som en kommentar om du vill och då kollar jag givetvis in den!
Just nu sitter jag och kollar på "Jersey shore 3" repris gud vilket svin Vinny är just nu, och sen ska jag sova för jag ska upp 5 imorgon, fml osv -.- !
Blir ingen uppdatering imorgon eller på måndag (om jag orkar får ni ett snabbinlägg på måndag men förmodligen inte!) Men vi hörs Pusshej♥!



Snygg bild på mig och Linn, saknar dig sötnos!



Kom ihåg mig?